środa, 27 lutego 2013

03. Abbys

Zamówienie dla atramaj:


  nagłówek, tło
szablon wyjściowy: Rewelacja
kolor tła: #000000
układ lewokolumnowy
cały blog  1000  kolumna lewa  262
.header { height:688px;}



Zamówienie dla Mortals:

  nagłówek, tło
szablon wyjściowy: Rewelacja
kolor tła: #0d1213
układ prawokolumnowy
cały blog  1000   kolumna prawa 243
.header { height:768px;}
  creditsy: 
Przyjmę wyjątkowo wszystkie zamówienia,
 które zostały złożone pod tym postem, czyli dla:
Armeny, Domissiak, Gosi Kurdyś


13 komentarzy:

  1. jaki piękny!!!!! jestem w szoku!!! nie umiałabym sobie czegoś takiego nawet wyobrazić; dziękuję! cudowny, idealny, brakuje mi słów, i te kolory! i nawet tekst wygląda idealnie;
    jestem niezwykle wdzięczna; jestem po prostu zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba.

      Usuń
    2. podoba to mało powiedziane ^^ a ja na prawdę nie jestem skora do zachwytów, ale mam problem - wstawiłam szablon i w pewnym momencie on mi się przesuwa w trochę w lewo (nie wiem jak to nazwać) mogłabyś na to zerknąć i mi powiedzieć co z tym zrobić?

      Usuń
    3. Powiększ szerokość bloga z 1000 o kilka pikseli. Jak przesuniesz suwakiem, to na podglądzie zobaczysz ile jest potrzebne.

      Usuń
    4. mam nadzieję, że się nie wściekniesz z powodu ilości moich komentarzy, ale gapię się na ten szablon i gapię i właśnie zauważyłam, że zmieniłaś oczy na szare!! padam więc na kolana z wdzięczności

      Usuń
  2. zrobione - 1032 - dziękuję jeszcze raz baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! Mega tajemniczy, a o to właśnie chodziło! Bardzo Ci dziękuję. Obecnie walcze z ustawieniem koloru tła, coś nie chce zadziałać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Adres: http://magic-stigma.blogspot.com/
    e-mail: mina1996@interia.pl
    Born-to-die!
    Wymagania: Tematyka - połączenie fantasy z lekką powieścią przygodową. Proponowany napis: Magic Stigma.
    W kilku słowach chciałam powiedzieć jedynie że ufam twojemu talentowi więc (o ile przyjmiesz zamówienie) zrób jak uważasz. Moją ogromna prośbą jest jedynie by dominującym kolorem nie był pomarańczowy bo szczerze go nienawidzę ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo! Spodobały mi się twoje szablony, więc zdecydowałam się, że spróbuję zamówić swój pierwszy u ciebie :)

    Adres bloga: http://only-in-secret.blogspot.com/
    Kontakt: gg: 35847751
    hasło: borntodie
    Wymagania:
    Kolorystyka: Czerń i szarości.
    Zdjęcia:
    Na pewno główna bahaterka na pierwszym planie http://2.bp.blogspot.com/-X4BAS5garv0/T0vleei29mI/AAAAAAAAAFY/7TC3m4aBt8s/s1600/tumblr_lzddrtpKne1qcvgt5o1_500.png :)http://data.whicdn.com/images/27880270/tumblr_m2yn7evbkE1qbjwv0o1_500_large.jpg to zdjęcie mniesze gdzieś w tle :) Można też dodać jakieś w tle zdjęcie miasta nocą. Gdzieś mogłyby się znajdować jakieś nutki czy płyty, coś związanego z muzyką :)
    Tematyka: Bloga? FF o MCR i trochę o R+, przygodowo, sensacyjne, z nutką erotyki xD
    Napis: " Only in secret" gdzieś po środku, a w rożnych miejscach słowa "die" "love" "music" i "crazy"

    Dodałam to jeszcze raz i teraz chyba dobrze, ogarnęłam trochę wszystko :)
    Z gór za wszystko dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Adres bloga: www.mountains-is-my-passion.blogspot.com
    Kontakt: 7817903
    Hasło: borntodie
    Wymagania:
    *tematyka - góry, tej tematyce jest poświęcony mój blog
    * układ i kolor szablonu - chciałabym, by było dosyć dużo miejsca na tekst, więcej niż teraz jest. Zależałoby mi na tym, by po prawej stronie było tło, a po lewej tekst i na dole lub górze zakładki. Kolorystyka zależy od Ciebie. Zależy mi najbardziej na tym, by na szablonie byłam ja i krajobrazy górskie.
    Czy mogłabym zdjęcia wysłać ci na mejla lub gg? Są to moje prywatne, a więc dlatego. Oczywiście, jeśli przyjmiesz moje zamówienie.
    Napis taki sam jak jest teraz, a mianowicie:
    ,,Góry dają poczucie spokoju, szczęścia i cudownego zawieszenia nad codziennymi problemami, które zostają tam na dole".

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Adres bloga: www.thewantedstoriesnel.blogspot.com
    e-mail: sweetvera1909@gmail.com
    Hasło: borntodie
    Wymagania:
    *tematyka- nieszczęśliwa miłość.
    **układ i kolor szablonu - dużo miejsca na tekst odcienie sarawe a no i te zdjęcia. Mam taką mini prośbę abyś zdjęcia skopiowała z zakładki bohaterowie. Zdjęcia z podpisami : Shanley... ,Tom..., Nathan...,
    Mam nadzieję, że nie sprawiam kłopotu i pozdrawiam gorąco. <3

    OdpowiedzUsuń